نماد اعتماد الکترونیکی یا ای‌نماد چیست؟

نماد اطمینان کوهشید
ای‌نماد فروشگاه آنلاین لوازم کوهنوردی کوهشید

نماد اعتماد الکترونیکی یا ای‌نماد چیست؟

یکی از مهم‌ترین شاخصه‌ها برای خرید اینترنتی اعتماد به فروشگاه مورد نظر می‌باشد. امروز قصد داریم تا در مورد نماد اعتماد الکترونیکی یا ای نماد چیست؟ صحبت کنیم.

در واقعه نماد الکترونیکی از طرف وزارت صنعت و معدن به فروشگاه‌های اینترنتی به نشانه تایید اصالت و صحت نوع کاری به فروشگاه‌های اینترنتی داده می‌شود.

چرا نماد الکترونیکی

زمانیکه فروشگاه‌های اینترنتی توسط یک موسسه ثالث تاثیر زیادی در جلب اعتماد مراجعه کنندگان خواهد داشت و مراجعه کننده از در امان ماندن اطلاعات خود ایمنی بیشتری احساس می‌نماید و حتی در صورت سوء استفاده از این اطلاعات می‌تواند برای شکایت به مراجع قانونی ذیصلاح مراجعه نماید .

چگونگی اخذ نماد الکترونیکی

در واقع وزارت صنعت و معدن بعد از احراز هویت کامل از موسس حقیقی یا حقوقی فروشگاه اینترنتی و شفاف سازی نوع عملکرد از جمله نوع ارسال کالا، شرایط مرجوعی و اطلاعاتی چون آدرس پستی دقیق و پل‌های ارتباطی این نشان به را به تقاضا کننده اعطا میکند.

این نشان دارای تاریخ انقضا می‌باشد و هر سال باید مالک وبسایت به تمدید نشان اقدام کند.

ارزش گزاری نماد اعتماد الکترونیکی

ارزش نماد الکترونیکی به تعداد ستاره‌های موجود مشخص میگردد و پایه ارزش ای نماد بدون ستاره می‌باشد که بعد از گزراندن تمامی مراحل به بالاترین حد که دو ستاره می‌باشد ارتقا پیدا می‌کند.

البته تعداد ستاره‌ها در سالیان بعد به بالاتر ارتقا پیدا می‌کند و فعلا تمامی وبسایت‌های الکترونیکی بالاتر از دو ستاره نمی‌باشند که با افتخار وبسایت مجموعه کوهشید  دارای ای نماد دو ستاره می‌باشد.

سخن آخر

وبسایت‌های دارای نماد اطمینان دارای اصالت تایید شده از یک مرجع قانونی می‌باشند و این بدین معنی می‌باشد که تخلفات در این وبسایت‌ها تقریبا نزدیک به صفر می‌باشد و اگر خدایی نکرده مرتکب تخلف بشوند می‌توانید به راحتی شکایت خود را ثبت کنید و مطمئنا درخواست شما از طریق مراجع پیگیری می‌شود.

خوشحالیم که با بالاترین کیفیت، خدمتگزار تان هستیم.

enamad.ir_koohshid

 

2 thoughts on “نماد اعتماد الکترونیکی یا ای‌نماد چیست؟

    • مدیر فروشگاه گفته:

      سلام – لطفا روی عکس کلیک کنید وارد صفحه نماد اعتماد و وبلاگ میشید اونجا خود نماد قرار داره – تشکر از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =